ni blog aku...welkam la ek..bca la my blog yg ntah ape2 ni..
sje je create blog ni utk isi mse tme msg lpg...

Tuesday, March 1, 2011

bertambah....

tajuk entry bertambah???
ape yg bertambah ek...
nk ckp umr brtmbh lmbt lg..
ermm..
mls nk mbebel lme2..
so bca la sndri ek..
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
time:6.35 am
date:26 feb 2011
location:hospital taiping



according to information given above lahir la sorg lg hamba ALLAH di muka bumi ini..
sapekah gerangan bby ni..
erm actually ni ank sdare blah my hubby la..
now dah ade 4 org ank buah la blah my hubby...
hehe ank buah blah my side dh 14 k..

mggu ni my hubby say jom blik kg..
kta g tgok bby pastu leh g kndri umah mak long,,
yehaa blik taiping k...
malm khamis nt ktorg akn btolak blik..
doakn kmi slmt smpai ke kg halamn..

agk lme aku xblik taiping..
hmpir 9 bln gk la..
dlu status aku gn my hubby just couple..
now ktorg blik gn status tunang..
sthun lg blik gn status married..
2 years pastu bwk bby plak..
haha..
byk sgt aku ni mkn buah berangan kn.
xpe2...
berangan utk mse dpn xpe..
my mum say berusaha la sndri utk capai ape yg kta angan kn
now ape yg aku angankn hmpir mjd knyataan..

ape angan2 aku tu ek???
biar la rahsia dlu..
nt dah dpt sume aku gtau..
ckup la berbloging ni...
final exam dh dekat...
study3...
bye every1..
jmpe lg next entry...
muaxxx

No comments:

Post a Comment