ni blog aku...welkam la ek..bca la my blog yg ntah ape2 ni..
sje je create blog ni utk isi mse tme msg lpg...

Wednesday, January 19, 2011

semangat bru..

terasa sdih & sayu mbca blog lect ku..
npe??????aku ni mls nk study...
sdgkan khdpanku dpnuhi dgn kmewahan...
lect & abg2ku pn dlu student..
tp diorg x dhujani gn kmewahan...
malah dbnjri oleh kmiskinan..
dlm kmiskinan hidup diorg ttp bleh bjya...
bleh jdi lect jd ckgu...
khdpn diorg dlu hnya mkn ala kdar..
2 pn kalo de duit..
sdgkn aku mewah mknn..
YA ALLAH aku dh lalai mnunaikn tggjwbku sbg seorg student,ank & hambamu...
aku lalai utk bljr bsgguh2...
skrg aku dh sem last..
mgkin agk tlwt utk aku brubah..
bek aku brubah skrg dr xde prubhan...
rkan2 sperjuangku mrilah kta study btl2..
skor...
kta dh dlimpahi gn kmewahan...
spttnye kta bleh blaja lbh bgus dr sir shuhaimi...
aku akn shut cbran sir utk blajr lbh bek dr dia...
i can do it...


No comments:

Post a Comment