ni blog aku...welkam la ek..bca la my blog yg ntah ape2 ni..
sje je create blog ni utk isi mse tme msg lpg...

Friday, November 5, 2010

My Big family


Ni cite psal my big family...

Abah aku Muslimin Bin Muhammad...

Kalo org tgok abah aku ni cm garang..

Tp xde la..

Dia ok je..

Skrg umur dia 68 thun...

Mak aku plak Saadiah Bt Harun...

Mak aku ni sporting je..

Tp kalo ade wat salah berasap tlga dgr dia mbbel..

Aku ade 3 org abg & sorg kkak..

Diorg sume dah kwen dah..

Sume dah ade ank...

Meh aku cte sorg2 pasl adik beradik aku..

Along aku nama Nor Azman

Dia ni seorng penddik ank bgsa..

Dia ni dah kawen...

Dah ade ank 4 pon..

Angah aku plak nme Mazlan

He is assistant engineer kt sbuah kilg...

Dia pn dh kwen ank 4 gk...

Haaa yg ni plak kkak aku..

Dia la satu2nye kkak aku..

Nme dia Maslinda..

Dia xkeje..

Duk umah jd suri umah je...

Ank dia 5 org..

Ni abg cik aku plak...

Nme dia Mohd Saiful

Dia keje gn syabas..

Ade mslah air jmpe la dia..2pn kalo kt slngor...

Dia pon dh kwen...

Ank dia sorg bru...

2 comments: