ni blog aku...welkam la ek..bca la my blog yg ntah ape2 ni..
sje je create blog ni utk isi mse tme msg lpg...

Sunday, October 10, 2010

detik perkenalan aku gn si dia..

pertemuan kami bermula di sebuah hentian bus..
tarikh keramat tu 1 april 2007..
dengan berpakaian uniform sekolah selepas tuesyen add math
aku g ke station bus utk blik ke umah..
adoi panas plak ptg tu..
bus plak mak ai lmbat bebenor la..
kt dpn aku ni ade la sorg mmat tgah mnum air tebu smbil isap rkok..
adus tlan air liur jela aku ngoknye..
duit ckup2 je utk tmbg bus..
ahh stelah seian lme tgu bus pn smpai..
ape lg aku pn nek la bus..
lguh kaki ni bdiri..
ish mamat ni duk sblah aku plak..
byk lg tmpat len...
dgan muka xmalu laki 2 pn myuarakan hasrat dia nk pnjm pen..
ala ayat je 2 nk nyorat sbnrnye..
perasannye aku..
aku pon stat la smbg gn dia..
nme dia zairil..ensem gk orgnye..gtalnye aku...
aku pon tkan loceng coz dah dkt smpai umah aku..
lg skali dia gn muka xmalu mtk no fon aku..
bagai org ngantuk dsorongkan bntal...
mcm 2 gk la aku..
aku pon bg la no kt dia..
crita strusnye next post...

No comments:

Post a Comment